Forum Wiki SponsorShop
26 June 2022, 18:52:58 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 [2]  All   Go Down
  Print  
Author Topic: Officieel bericht Ziggo: CI CAMs gaan idd geblokkeerd worden  (Read 18837 times)
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #15 on: 20 October 2008, 20:37:31 »

................. en de floppyDVB's verkopen.

Aan wie dan? Wie wil die dingen dan nog hebben dan?
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
doornjoostje
Guru

« Reply #16 on: 20 October 2008, 21:35:55 »

................. en de floppyDVB's verkopen.

Aan wie dan? Wie wil die dingen dan nog hebben dan?

Er zijn meer landen als Nederland.

D
Plantje
Guru

« Reply #17 on: 20 October 2008, 21:37:03 »

Wat?!? Meer landen dan Nederland? Ik leer hier telkens weer bij!  biggrin
FranX78
Pro

« Reply #18 on: 7 November 2008, 20:17:21 »

Ik was me net aan het orienteren om FloppyDTV('s) met cam module(s) aan te schaffen.
Ik heb ziggo als digitale kabelaanbieder.
Begrijp ik het goed dat ik beter even kan wachten met aankoop hiervan?

Gr Frank
xahmol
Pro

« Reply #19 on: 11 November 2008, 15:28:52 »

Hangt ervan af wat je belangrijker vind: nu digitaal op je MCE of geen risico lopen straks (is nog steeds onbekend wanneer) een waardeloze kaart te hebben. En kan ook niet in je portemonnee kijken.
FranX78
Pro

« Reply #20 on: 11 November 2008, 19:02:13 »

Ik kan zelf wel in mijn portemonee kijken en ik kan je vertellen dat ik 500 euro voor 2 setjes best kan opbrengen. Maar ik hoe evengoed niet van geld "weggooien". Ik heb ondertussen wat rondgeneust op diverse sites en kom er eigenlijk achter dat niemand precies weet wanneer er iets gaat gebeuren. Ik zou best 500 euro uit willen geven voor 2 setjes, maar dan wil ik daar wel een tijd mee vooruit kunnen.
Aangezien me dat niemand kan garanderen heb ik besloten geen 2 setjes te kopen.

Ik vind het jammer dat een digitale tuner en een analoge tuner (voor een eventuele 2e tuner) niet (of erg moeilijk) te combineren zijn. Ik bedenk me nog even of ik 1 set koop of met mijn 2 analoge tuners aan blijf kloten.

bedankt

Gr Frank
roob
Gemiddeld

« Reply #21 on: 12 November 2008, 12:38:36 »

Misschien is het handig om hier, of ergens anders op het forum een draad op te starten waarin er alternatieven worden besproken en getest, mocht het toch zover komen.
Alternatieven op basis van de floppy-/freDTV maar ook compleet andere oplossingen.
fwelvering
Standaard
**

« Reply #22 on: 15 January 2009, 14:08:36 »

Ik vind het jammer dat een digitale tuner en een analoge tuner (voor een eventuele 2e tuner) niet (of erg moeilijk) te combineren zijn. Ik bedenk me nog even of ik 1 set koop of met mijn 2 analoge tuners aan blijf kloten.

bedankt

Gr Frank

Echter is het met TVPack2008 niet erg ingewikkeld om analoog en digitaal te combineren.
Je kan met de opties die het tv pack bied de kanalen van verschillende tuners bundelen.
tupelo20
Newbie
*

« Reply #23 on: 19 February 2009, 14:41:05 »

Misschien komen er toch nog betere tijden voor onze als Hobbyisten smile

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=15754goto=newpost

Losse modules: langdurige kwestie
Moderne televisies, onder meer van Sony en Loewe, beschikken vaak over een ingebouwde ontvanger voor kabeltelevisie (DVB-C). Er is dan nog wel een insteekkaart nodig, cam-module genoemd, zoals de AlphaCrypt CI-module die veel mensen met succes gebruiken. Maar Ziggo zegt ze officieel niet te ondersteunen.
Ziggo is (al heel lang) in overleg met leveranciers van cam-modules om duidelijkheid te geven over welke hardware op het kabelnetwerk zal werken. Vos over deze langdurige kwestie: "Wij zijn nog steeds in overleg maar verwachten dat er pas over ongeveer zes maanden CAM+ modules op de markt komen die wij ondersteunen." De AlphaCrypt CI-modules zullen vermoedelijk gewoon blijven werken. Vos: "100% zekerheid kunnen we niet geven, maar de kans is erg groot dat ze blijven werken als ze nu ook al werken. We zullen deze modules alleen niet ondersteunen via de helpdesk omdat we de juiste werking niet kunnen garanderen. Overigens werkt de AlphaCrypt-module niet altijd probleemloos. Het is mede afhankelijk van de gebruikte apparatuur en de kwaliteit van het huisnet."
doornjoostje
Guru

« Reply #24 on: 19 February 2009, 15:33:41 »

Misschien komen er toch nog betere tijden voor onze als Hobbyisten smile

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=15754goto=newpost

Losse modules: langdurige kwestie
Moderne televisies, onder meer van Sony en Loewe, beschikken vaak over een ingebouwde ontvanger voor kabeltelevisie (DVB-C). Er is dan nog wel een insteekkaart nodig, cam-module genoemd, zoals de AlphaCrypt CI-module die veel mensen met succes gebruiken. Maar Ziggo zegt ze officieel niet te ondersteunen.
Ziggo is (al heel lang) in overleg met leveranciers van cam-modules om duidelijkheid te geven over welke hardware op het kabelnetwerk zal werken. Vos over deze langdurige kwestie: "Wij zijn nog steeds in overleg maar verwachten dat er pas over ongeveer zes maanden CAM+ modules op de markt komen die wij ondersteunen." De AlphaCrypt CI-modules zullen vermoedelijk gewoon blijven werken. Vos: "100% zekerheid kunnen we niet geven, maar de kans is erg groot dat ze blijven werken als ze nu ook al werken. We zullen deze modules alleen niet ondersteunen via de helpdesk omdat we de juiste werking niet kunnen garanderen. Overigens werkt de AlphaCrypt-module niet altijd probleemloos. Het is mede afhankelijk van de gebruikte apparatuur en de kwaliteit van het huisnet."

specool specool specool specool specool specool specool
U made my day.

D
Pages: 1 [2]  All   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen