Forum Wiki SponsorShop
18 January 2021, 14:38:01 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Home automation  (Read 13137 times)
WoOdYb
Standaard
**

« on: 13 November 2004, 21:31:26 »

Wil je echt alles uit je pc halen dan ga je verder verder en nog eens verder totdat alles kan.
Wat dacht je van je huis besturen via je MCE  Tongue

Kijk op de site van HAI http://www.homeauto.com
en zie de demo..........

--------------------------------------------------------------
MCE RuLeZzzzzzzz
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
harryd
Administrator
Guru

« Reply #1 on: 14 November 2004, 15:33:55 »

Dat klinkt leuk, zolang het maar niet inbraakgevoelig is (lees hackattack Wink

Heb jij homeautomation ervaringen ?

Geloof dat de grootste serieuze homeautomation standaard op dit moment nog steeds door X-10 wordt gezet.

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
ROBO
Guest
« Reply #2 on: 23 December 2004, 08:55:24 »

weet je waar deze software te koop is?
kamjo01
Guest
« Reply #3 on: 31 December 2004, 00:15:52 »

Dit spul is in nederland niet direct te koop maar je kan bij een firma in Zwitserland terecht

DIMATECH
Ch. des Vignettes 8
1299 Crans-près-Céligny
-,
SWITZERLAND
Phone: +41-22-9900801
Fax: +41-22-9900802
E-mail: dimatech@societe.ch

John
ESC
Standaard
**

« Reply #4 on: 4 March 2005, 11:51:13 »

Ik heb zelf wel wat ervaring met Home Automation.

Tot nu toe was X10 inderdaad de standaard, maar Z-wave is in opkomst. Lees er meer over op http://blogger.xs4all.nl/esc/archive/2005/02/01/25590.aspx

Homeseer is een stukje software dat alom gebruikt wordt in de home automation scene. Homeseer heeft sinds kort een MCE plugin. Dus vanuit MCE kun je via (X10 of Zwave) je lampen aanzetten, dimmen, popcornmaker aan, projectorscherm voor jebeamer naar beneden, verzin het maar  Tongue
WebMaster
Administrator
Gemiddeld

« Reply #5 on: 28 March 2005, 16:04:42 »

Dit spul is in nederland niet direct te koop maar je kan bij een firma in Zwitserland terecht

John

John

Dit spul is inmiddels of binnenkort dus wel in Nederland te koop.

Check de site van de fabrikant naar update. Wellicht dat de importeur/verkoper van dit product eerdaags middels banner-ad zijn product op degroeneknop.nl onder de aandacht brengt en wellicht ook nog plaats neemt in de systembuilder en leveranciers hoek hier op het forum want dit product lijktme er een dat veel mogelijkheden biedt en daarmee support issue's en daarmee zou de leverancier voor Nederland zichzelf en zijn klanten een aanvullende dienst bewijzen.

toddebak
Newbie
*

« Reply #6 on: 20 April 2005, 17:13:35 »

Zwave is wel verkrijgbaar in Nederland en wel via elekhomica.nl
Dus we kunnen ons lol op smile
ESC
Standaard
**

« Reply #7 on: 10 May 2005, 11:38:13 »

Eindelijk leverbaar in NL  biggrin

Nu is het wachten op de andere Zwave devices: rookmelders, bewegingsmelders en schakelmateriaal dat je achter je bestaande lichtschakelaars kunt plaatsen.
Of vergis ik me en is dit ook al ergens te krijgen (buiten NL maakt mij niet uit nl.)

Gadgets rule  Tongue !!!
toddebak
Newbie
*

« Reply #8 on: 10 May 2005, 23:49:31 »

in de States kun je de eerste Z-Wave thermostaat kopen...
heb hem al besteld en dan wil ik een of andere MCE applicatie schrijven waarmee je de temperatuur van je hok kan regelen... specool
lincoln
Standaard
**

Jouw auto is mijn kreukelzone :-)

« Reply #9 on: 30 July 2005, 09:14:42 »

leuk... nou heb ik mijn huis al olhangen met x10 zooi. is dat daar ook mee te besturen en evt uit te bereiden met z-wave? Ik heb nog niet gekeken wat het exact is, maar zal wel aardig zijn als het de opvolger van x10 is..
Aangezien de x10 moduletjes toch ruim 100 euro/st zijn, en ik er een stuk of 15 her en der in inbouwdozen heb hangen, ga ik dat niet klakkeloos weer vervangen, om over de rest van de pir-en enzo maar niet te spreken... blush
maarreh, is er al iemand die het heeft en er iets meer over kan vertellen? en niet alleen positief aub, ook gewoon de nadelen vertellen  sleep

thnx.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen