Forum Wiki SponsorShop
18 November 2017, 20:23:17 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Bediening met ppc  (Read 3517 times)
touch
Newbie
*

« on: 29 February 2008, 23:38:43 »

Is het mogelijk om vista mce te bedienen met een windows mobile 6 ppc.
Daarnaast zou ik graag via internet mijn media bestanden op mijn ppc kunne afspelen, zijn daar ook oplossingen voor

(eigenlijk dus 2 verschillende vragen, bij de eerst ebedien ik mijn media pc met de ppc, bij de 2e gebruik ik de data van mijn media pc om deze af te spelen op mijn ppc)
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
RemkoR
Pro

If it works for her, it's OK for me

« Reply #1 on: 1 March 2008, 12:01:30 »

Is het mogelijk om vista mce te bedienen met een windows mobile 6 ppc.
Daarnaast zou ik graag via internet mijn media bestanden op mijn ppc kunne afspelen, zijn daar ook oplossingen voor

(eigenlijk dus 2 verschillende vragen, bij de eerst ebedien ik mijn media pc met de ppc, bij de 2e gebruik ik de data van mijn media pc om deze af te spelen op mijn ppc)

1. Nog niet, maar houd de ontwikkelingen van Sideshow in de gaten.
2. Ja, indien je je mobile als upnp client gebruikt.
gdw1963
MCE v4
Gemiddeld

« Reply #2 on: 1 March 2008, 14:25:23 »

Is deels al wel mogelijk hoor.

Met http://www.salling.com/Clicker/windows/ kun je zelfs met een GSM (via BlueTooth) je HTPC bedienen. Er worden ook PDA's ondersteund.

Het afspelen op je PPC (muziek en video) kan volgens mij ook al met Niveus Media Center Companion Basic te vinden op http://niveusmedia.com/software/Companion/companion3.html (voor de gratis versie registreren op het forum).

Zalman HD160, Gigabyte GA-P35C-DS3R (2.0), C2D E6550, 2Gb DDR2, NX7300GS-MD256EH (HDMI), Maxtor 80Gb, WD 320Gb, WD 500Gb, NEC AD-7173, 2 x VistaView 2020, Windows Vista....
harryd
Administrator
Guru

« Reply #3 on: 1 March 2008, 18:16:18 »

Met WebGuide 4.x kun je je Media Center op afstand benaderen via Web-Interface en met "side-view" van zelfde programmeur kun je je Vista Media Center ook via (inter)netwerk besturen, dus ook via je mobiel als je dat op je mobiel hebt.

Er zijn er ook andere oplossingen, zie andere antwoorden maar vooral ook http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php/board,24.0.html

Had je het juiste subforum voor je posting gebruikt (Media Center Hardware & Software > MCE compatibele software uitbreidingen (Plug-ins ed.) > Remote access/share) dan had je dit antwoord waarschijnlijk zelf ook gevonden Wink

(Ik verhuis je vraag maar even naar de juiste plek).

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen