Forum Wiki SponsorShop
19 May 2022, 08:02:41 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: MCE eindelijk perfect...nou ja, bijna ;)  (Read 6483 times)
ivodl
Guest
« on: 17 January 2008, 10:48:27 »

Hoi allemaal!

Na een jaar tobben heb ik deze week eindelijk m'n MCE zo goed al "geluidloos". (ik had een probleem dat de CPU in idle 40% verbruikte, dit bleek te liggen aan een riser kaart...bij stom toeval opgelost want ik kon er op internet niks over vinden.)

Omdat ik toch wat moet bestellen bij salland wilde ik meteen een andere HDD mee bestellen (die oude is al weer 2 jaar ofzo) en omdat ik ga voor stil en niet zozeer groot leek mij de beste keus de Samsung SpinPoint T166 320 GB.

Ik hoor graag hoe jullie meningen zijn aangezien ik na het forum te hebben afgezocht wel mag concluderen dat Samsung verreweg het stilste is...toch?

Bedankt alvast!

PS: Mijn DVD speler (hoef geen brander_ mag ook wel wat zachter, heb nu een Lite-On maar las goede verhalen over BenQ
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #1 on: 17 January 2008, 11:28:16 »

Samsungs zijn ok, alhoewel ik op dit moment serieus zou kijken naar de Western Digital Caviar Green Power lijn.
CONCLUSIONS

It's the quietest desktop drive we've ever tested. It's the most efficient drive we've ever tested. And it comes in capacities up to 1 TB. What more do you want? As far as SPCR is concerned, this could be the perfect drive at least until flash media takes over.
(bron)

En, hoe heb je je probleem met de risercard opgelost dan?
ivodl
Guest
« Reply #2 on: 17 January 2008, 11:32:53 »

He Kajee, ik herinner me je nog van het vorige forum, toen had ik dit probleem nog en ondanks alle goede tips kon zelfs jij me niet helpen smile

Het gaat om deze Riser:

Sluit ik m'n tvkaart op het bovenste slot: probleem. Sluit ik 'em aan op de onderste: geen probleem. Bizar he! Het gaat dus in principe niet eens om een ander PCI slot.
tlpeter
Standaard
**

« Reply #3 on: 18 January 2008, 13:46:46 »

Hoi allemaal!

Na een jaar tobben heb ik deze week eindelijk m'n MCE zo goed al "geluidloos". (ik had een probleem dat de CPU in idle 40% verbruikte, dit bleek te liggen aan een riser kaart...bij stom toeval opgelost want ik kon er op internet niks over vinden.)

Omdat ik toch wat moet bestellen bij salland wilde ik meteen een andere HDD mee bestellen (die oude is al weer 2 jaar ofzo) en omdat ik ga voor stil en niet zozeer groot leek mij de beste keus de Samsung SpinPoint T166 320 GB.

Ik hoor graag hoe jullie meningen zijn aangezien ik na het forum te hebben afgezocht wel mag concluderen dat Samsung verreweg het stilste is...toch?

Bedankt alvast!

PS: Mijn DVD speler (hoef geen brander_ mag ook wel wat zachter, heb nu een Lite-On maar las goede verhalen over BenQ

Ik heb er twee inzitten en ik hoor ze niet
Ook heb ik nog een 500 GB spinpoint die is ook net zo stil
ivodl
Guest
« Reply #4 on: 19 January 2008, 09:56:05 »

Dankjulliewel voor de reacties, ik heb er maar 1 besteld en ben benieuwd smile
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen