Forum Wiki SponsorShop
18 November 2017, 20:21:38 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Muziekbestanden via FTP ??  (Read 4877 times)
richard053
Newbie
*

« on: 16 December 2007, 11:34:27 »

Hallo allemaal

Ik heb nog niet zo lang geleden een mediacenter setje in elkaar geknutseld, en het werkt allemaal wel leuk. Nu heb ik via mijn router (FRitzbox) een HD draaien van 500GB. Deze is toegankelijk via een FTP adres. Het is me tot nu toe nog niet gelukt om alle muziek die hier op staat, af te spelen via mijn mediacenter. Mappen toevoegen of gedeelde mappen toevoegen werkt niet. Wie weet hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen Huh?

m.v.g.  Richard de Vries
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Luke Vredeveld
Standaard
**

« Reply #1 on: 8 March 2008, 14:59:43 »

werkt niet.... Mediacenter kan alleen lokale opgeslagen mp3s afspelen. Ik wilde hetzelfde als jij, maar dat werkt dus niet. Zelfs niet als je met netuse een driveletter hebt toegewezen aan je mp3 map op lokatie. Hier zal één of andere slimmerik dus een plugin voor moeten schrijven.
sjansen
Gemiddeld

« Reply #2 on: 8 March 2008, 16:43:33 »

uhuhu..
Werkt wel..
Ik heb een NAS in het netwerk hangen met mp3.
Nu heb ik tegen mijn mce gezegt dat drive letter H mijn NAS is, via netwerk verbinding maken.
En klaar is kees.

Luke Vredeveld
Standaard
**

« Reply #3 on: 9 March 2008, 10:16:47 »

ja je hebt gelijk, ik was een beetje in de bonen...  blink Wat ik eigenlijk bedoelde is dat je de cd-brand functie van MCE niet kunt gebruiken met remote bestanden.... Heb zelf ook een driveletter toegewezen aan mijn NAS-schijf. Er liepen even wat dingen door elkaar  biggrin
snaaps
Newbie
*

« Reply #4 on: 14 April 2008, 21:01:13 »

Dit is nog steeds niet via FTP protocol.
Naar mijn inzien is er geen enkele windows programma welke bestanden kan streamen via het FTP protocol.

XBMC (ook van microsoft) kan dit wel, maar ja daar kan je weer geen tv kaart indouwen.

ben inmiddels aan het kijken naar linux bakken welke dit wel kunnen.
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #5 on: 14 April 2008, 22:01:19 »

Dit is nog steeds niet via FTP protocol.
Naar mijn inzien is er geen enkele windows programma welke bestanden kan streamen via het FTP protocol.

XBMC (ook van microsoft) kan dit wel, maar ja daar kan je weer geen tv kaart indouwen.

ben inmiddels aan het kijken naar linux bakken welke dit wel kunnen.

http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php/topic,4432.msg22412.html#msg22412
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen