Forum Wiki SponsorShop
18 October 2017, 07:42:14 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: http://www.mediacenterweb.com is off-line  (Read 30596 times)
weezet
Newbie
*

« on: 15 November 2007, 23:35:20 »

Ik probeer al enkele dagen naar de site van www.mediacenterweb.com te gaan, maar ik krijg telkens een lege pagina.
Ik wil graag gebruik maken van "Uitzending gemist", maar bijna alles in deze forum verwijst naar deze service.
Weet iemand iet meer? ... Bestaat de service nog? Zijn er alternatieven c.q. andere sites?

Groeten,
WeeZet
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
xahmol
Pro

« Reply #1 on: 16 November 2007, 10:10:24 »

Als je op zoek bent naar een plugin voor MCE voor Uitzending Gemist van de Publieke Omroep: die is overbodig geworden sinds Uitzending Gemist in Online Spotlight is opgenomen. Dat doet alles en meer dan de oude plugin.
weezet
Newbie
*

« Reply #2 on: 17 November 2007, 22:47:36 »

Beste xahmol / beste allemaal,

Bedankt voor je tip... echter ik loop tegen 2 dingen aan:
1. Is het ook mogelijk om andere uitzendingen gemist te bekijken op MCE? zoals RTL?
2. Is het mogelijk om "online spotlight" aan te passen. Er zitten een aantal "spotlights" die ik niet in mijn lijstje wil hebben.

Alvast bedankt voor je info.
Boontje
Pro

« Reply #3 on: 18 November 2007, 23:48:23 »

Hoi RTL gemist:

http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php/topic,2795.0.html

online spot aanpassen weet ik ook niet.

Groet,

Rob

Antec Fusion V2; Gigabyte GA-MA78GM-S2H; AMD Phenom 9350e; 2 GB Kingston DDR2 667mhz; 2x 500GB Samsung Spinpoint T166; 2x Hauppauge WinTV PVR150
Chillout
Gemiddeld

« Reply #4 on: 20 June 2008, 16:39:09 »

het is wel mogelijk om de inhoud van de spots gewoon in je Overige Programma's te zetten... misschien is dat een optie?
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen