Forum Wiki SponsorShop
25 September 2018, 05:52:51 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Go Down
  Print  
Author Topic: LEDSdriver – Opname LED voor MCE/VMC  (Read 55437 times)
Chilles
Gemiddeld

« Reply #30 on: 12 November 2007, 11:55:05 »

Klopt, ik was iets te kort door de bocht met mijn eerdere voorbeeld. (continue branden getest)
Wanneer ik twee opnamen had lopen, bleek mijn LED ineens groen te knipperen. (i.p.v. oranje)
Na aanpassing in de configuratie gedraagt de LED weer zoals ik wil:
(DuoLED, Rood/Groen)

Event; LED; Blink
1 Recording; LED1; No
2 Recordings; LED1; No
2 Recordings; LED2; Yes

Resultaat:
1 opname= rood LEDje
2 opnamen= LED knippert van rood naar oranje

Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
gdw1963
MCE v4
Gemiddeld

« Reply #31 on: 12 November 2007, 16:07:43 »

Werkt dit programma ook als er meer als twee tuners gebruikt worden?

Zalman HD160, Gigabyte GA-P35C-DS3R (2.0), C2D E6550, 2Gb DDR2, NX7300GS-MD256EH (HDMI), Maxtor 80Gb, WD 320Gb, WD 500Gb, NEC AD-7173, 2 x VistaView 2020, Windows Vista....
hveijk
Moderator
Guru

« Reply #32 on: 12 November 2007, 20:23:37 »

Werkt dit programma ook als er meer als twee tuners gebruikt worden?

Yep, op dit moment ondersteund LEDSdriver een maximum van 6 tuners.
Als er iemand in staat is om op meer kanalen iets zinnigs te vinden dan wil ik dit met alle plezier verder uitbreiden. laugh4 laugh4 laugh4

Herman

Slick Solutions (subforum) - MCE Standby Tool, LEDSdriver, Slick Radio
hveijk
Moderator
Guru

« Reply #33 on: 29 November 2007, 21:29:20 »

V0.9.06

- Kan de toestand van een aangesloten extender tonen (wel/niet in gebruik)

Graag hoor ik of bij het gebruik van meerdere extenders LEDSdriver het juiste aantal aangeeft.

Herman

hveijk
Moderator
Guru

« Reply #34 on: 22 January 2008, 12:35:59 »

V0.9.07

- Kan aangeven of het systeem in AwayMode staat.
- Lost een incompatibiliteits probleem op met VDF software (IRTrans)

Herman

pvklink
Guest
« Reply #35 on: 22 January 2008, 20:53:52 »

Je zou het led-device ook aan het event kunnen koppelen. Dan kan je en de com-leds en de keyboard led tegelijkertijd aansturen....

Overigens, gave aanvulling!
hveijk
Moderator
Guru

« Reply #36 on: 22 January 2008, 21:37:09 »

Je zou het led-device ook aan het event kunnen koppelen. Dan kan je en de com-leds en de keyboard led tegelijkertijd aansturen....

Of meerdere COM poorten tegelijk gebruiken.....

Dit staat nog op de todo lijst.
Ik wil LEDSdriver binnekort ook op mijn website plaatsen, mocht er voldoende interesse zijn dan zal ik het zeker doorontwikkelen.

pvklink
Guest
« Reply #37 on: 22 January 2008, 22:06:56 »

Hoi Herman,

Net even de laatste beta getest.
Heb maar een com led dus had twee events geprog.

1) 1 opname
2) away mode --> blink

Heb vervolgens een prog opgenomen, helaas led1 ging niet branden
Led1 blinkt wel, vreemd neem aan dat de led blinkt als de pc in slaap/awaymode staat

Daarna de event away-mode verwijderd, helaas nog een led branden bij opnames..

Vervolgens de vorige versie geplaatst, deze werkt prima!

hveijk
Moderator
Guru

« Reply #38 on: 23 January 2008, 12:47:45 »

Ik heb dezelfde configuratie getest en die werkte hier prima. (Leuk gevonden trouwens!).

Mogelijk is de installatie niet helemaal goed gegaan. Heb je over een oude versie heen geïnstalleerd of heb je deze eerst verwijderd?

Klop het aantal in het vakje “Recordings”?

Als hier geen cijfer maar een min (-) staat is de installatie sowieso niet goed, mogelijk is er nog niet ge-reboot?

Waar je ook op moet letten is de prioriteit van de events. Je hebt nu twee events die dezelfde LED controleren. Het event wat voorrang moet krijgen moet hoger in de lijst staan.

pvklink
Guest
« Reply #39 on: 23 January 2008, 16:28:35 »

Heb hem eindelijk aan de praat!
De deinstallatie liet nog een driver staan in de leddrivermap. Waarschijnlijk was dit de veroorzaker...
Heb deze onder de veilige modus verwijderd. Werkt nu weer als vanouds biggrin
hveijk
Moderator
Guru

« Reply #40 on: 26 January 2008, 12:05:29 »

V0.9.08

- Installer gefixt, de bestanden worden nu altijd overschereven met de nieuwe versie
- Mogelijkheid om aan te geven dat het systeem wakker is voor een automatische taak (opname of gids update)
- Mogelijkheid om aan te geven dat het systeem wakker is op verzoek van de gebruiker (scherm aan)

hveijk
Moderator
Guru

« Reply #41 on: 25 March 2008, 20:16:59 »

Inmiddels heeft LEDSdriver een plek op mijn nieuwe homepage gekregen: slicksolutions.eu

Hier zijn wat meer aansluitschema’s te vinden en zullen eventuele nieuwe versies te downloaden zijn.

Herman

hveijk
Moderator
Guru

« Reply #42 on: 1 April 2008, 12:37:22 »

V0.9.09

- Werkt nu ook met Windows x64 versies
- Lost een installatie probleem op op bepaalde systemen

LangeFrans
Gemiddeld

« Reply #43 on: 22 April 2008, 19:37:34 »

Leuke toepassing, echter weer draden erbij, en ik wil graag meer. Ik ga proberen om de signalen afkomstig van de com poort, draadloos te verzenden met een 433Mhz zender. Denk dan aan een klein kastje met ingebouwd; ontvanger 433Mhz, led's en batterij voeding. Dit kastje kan je dan overal meenemen in je huis (bereik paar honderd meter). Materiaal kosten denk ik ongeveer €15,-. Het zal wel een paar maanden duren voor ik een prototype aan het werken heb (als het al lukt, ik ben maar een hobbyist). Ik zal jullie op de hoogte houden. Eerst maar wat onderdelen bestellen.

Frans
« Last Edit: 22 April 2008, 19:54:59 by LangeFrans » Logged
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #44 on: 23 April 2008, 09:16:30 »

Leuke toepassing, echter weer draden erbij, en ik wil graag meer. Ik ga proberen om de signalen afkomstig van de com poort, draadloos te verzenden met een 433Mhz zender. Denk dan aan een klein kastje met ingebouwd; ontvanger 433Mhz, led's en batterij voeding. Dit kastje kan je dan overal meenemen in je huis (bereik paar honderd meter). Materiaal kosten denk ik ongeveer €15,-. Het zal wel een paar maanden duren voor ik een prototype aan het werken heb (als het al lukt, ik ben maar een hobbyist). Ik zal jullie op de hoogte houden. Eerst maar wat onderdelen bestellen.

Frans

Grappig, maar dan? Dan heb je dat kastje ergens mee naar toe genomen en wat is dan de functie? Dat je ook op die plek dan kunt zien dat er iets opgenomen wordt? Zit je lekker te poepen op de wc, kastje staat op het fonteintje, lampje gaat aan; 'hé, er wordt een opname gestart, fijn dat ik dat weet.....'   biggrin
(maw daar zie ik het nut niet van in , maar ieder z'n meug.........je moet wat met je vrije tijd.......... Tongue)
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen