Forum Wiki SponsorShop
17 October 2018, 07:53:49 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9   Go Down
  Print  
Author Topic: LEDSdriver Opname LED voor MCE/VMC  (Read 55920 times)
hveijk
Moderator
Guru

« Reply #105 on: 15 October 2010, 10:14:16 »

Ik ben in ieder geval zeer blij als de nieuwe versie uitkomt....

Je hebt PM!

Slick Solutions (subforum) - MCE Standby Tool, LEDSdriver, Slick Radio
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
raymonvdm
Pro

« Reply #106 on: 17 October 2010, 12:29:42 »

Ik heb hem geprobeerd te installeren en dat werkt. Ik krijg ook licht uit de buddy. Alleen volgens mij gaat het nog niet helemaal goed met de kleuren. 

Ik heb de kleuren ingesteld op:

Tuner 1 = Rood
Tuner 2 = Groen
Tuner 3 = Blauw
Tuner 4 = Paars
Tuner 5 = Kan niet
Tuner 6 = Kan niet
Tuner 7 = Kan niet
Tuner 8 = Kan niet

Maar dan nog het is wel leuke software, ik heb alleen nog het probleem dat de kleuren niet goed gaan knipperen. Bij de 1e en de 2e tuner gaat het wel goed maar bij tuner 3 en 4 lijkt er niets te gebeuren. Ik heb op dit moment 2 x FloppyDTV en 2 x PVR500

Ga vooral zo door  specool
hveijk
Moderator
Guru

« Reply #107 on: 17 October 2010, 21:13:09 »

Ik heb hem geprobeerd te installeren en dat werkt. Ik krijg ook licht uit de buddy. Alleen volgens mij gaat het nog niet helemaal goed met de kleuren. 

Ik heb de kleuren ingesteld op:

Tuner 1 = Rood
Tuner 2 = Groen
Tuner 3 = Blauw
Tuner 4 = Paars
Tuner 5 = Kan niet
Tuner 6 = Kan niet
Tuner 7 = Kan niet
Tuner 8 = Kan niet

Maar dan nog het is wel leuke software, ik heb alleen nog het probleem dat de kleuren niet goed gaan knipperen. Bij de 1e en de 2e tuner gaat het wel goed maar bij tuner 3 en 4 lijkt er niets te gebeuren. Ik heb op dit moment 2 x FloppyDTV en 2 x PVR500

Ga vooral zo door  specool

Kun je iets specifieker zijn?

LEDSdriver ondersteund op dit moment max. 6 gelijktijdige opnames, maar als ik het goed tel heb jij 6 tuners.

Kun je wat screenshots van je configuratie posten of mailen?

Thanx.

Leonas
Standaard
**

« Reply #108 on: 12 November 2010, 11:06:26 »

Is er ergens een manual te verkrijgen of kijk ik er gewoon overheen?
Borri
Guru

« Reply #109 on: 12 November 2010, 16:04:14 »

http://slicksolutions.eu/ledsdriver.shtml

Antec NSK2480, Asus P5K-VM, Intel C2D E6750, 2 Gb DDR2, 160 Gb HDD, Club3D Theatron DTS, E30Plus + PVR-150MCE, Windows7 Ultimate 32bit,
Cordless Mediaboard Pro, Harmony One,
Xbox360, WHS.
Leonas
Standaard
**

« Reply #110 on: 15 November 2010, 08:29:36 »

Ja, dank, die kende ik al. Ik bedoelde meer een alomvattend document: welke events zijn er allemaal, waarvoor dienen ze (bijv. User input) en alle aansluitingen (een gedeeltje staat op die site, een ander gedeelte (bijv. RGB-LEDs) in dit forum). Ik ben gewend software eerst te beoordelen op de werking via het lezen van de manual voordat ik het installeer.  Wink
raymonvdm
Pro

« Reply #111 on: 15 November 2010, 09:18:06 »

Ik heb gewoon een I-Buddy gekocht en de software is daar speciaal voor geschreven door de maker   specool
Leonas
Standaard
**

« Reply #112 on: 15 November 2010, 10:31:47 »

Ik heb gewoon een I-Buddy gekocht en de software is daar speciaal voor geschreven door de maker   specool
Wat doet dat dan?
raymonvdm
Pro

« Reply #113 on: 15 November 2010, 13:16:56 »

Dat is een poppetje, met een led in zijn hoofd. Bij mij gaat hij in verschillende kleuren branden afhankelijk hoeveel opnames er actief zijn

Voorbeeldjes: http://www.i-buddyshop.com/

Die van mij komt uit de Ziggo winkel in Zwolle
Colfax
Pro

« Reply #114 on: 15 November 2010, 16:40:00 »

Wat doet dat dan?

Ik heb er nog een nieuw te koop.
Zie: http://computer-software.marktplaats.nl/overige-computers-en-software/391415868-nieuwe-i-buddy-voor-msn-google-en-ander-aplicaties.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

Colfax
Leonas
Standaard
**

« Reply #115 on: 17 November 2010, 10:25:35 »

Dat is een poppetje, met een led in zijn hoofd. Bij mij gaat hij in verschillende kleuren branden afhankelijk hoeveel opnames er actief zijn

Voorbeeldjes: http://www.i-buddyshop.com/

Die van mij komt uit de Ziggo winkel in Zwolle
Leuk, maar werkt dat dan ook met de andere instellingen (Away, WMC muted, User options, etc) of alleen opnames?
raymonvdm
Pro

« Reply #116 on: 17 November 2010, 10:31:39 »

Ik gebruik hem in combinatie met LEDSdriver. Ik heb er al een tijdje niet meer naar gekeken maar volgens mij laat hij alleen de opname status zien. Meer doe ik ook niet met de mediacenter. Hij staat onder de tv en staat aan voor opnamen of afspelen van media en verder staat hij gewoon uit.

Leonas
Standaard
**

« Reply #117 on: 17 November 2010, 11:12:50 »

OK, bedankt. Ben zelf op zoek naar iets dat alle dingen kan aangeven dus ga ik maar aan de slag met een USB naar Serial adapter en LED-strips via een optocoupler.
hveijk
Moderator
Guru

« Reply #118 on: 17 November 2010, 21:48:42 »

Leuk, maar werkt dat dan ook met de andere instellingen (Away, WMC muted, User options, etc) of alleen opnames?

LEDSdriver kan alle events op alle led devices laten zien, je kunt dit al heel eenvoudig testen met je keyboard leds.
De ibuddy is het led apparaat met de meeste mogelijkheden, omdat dit een RGB en een gewone led heeft, geen ander ondersteund apparaat heeft dit.

De ibuddy versie is nog niet vrijgegeven, ik moet nog het een en ander testen.
Als je wilt heb ik al wel een beta voor je.

Leonas
Standaard
**

« Reply #119 on: 1 December 2010, 08:20:45 »

LEDSdriver kan alle events op alle led devices laten zien, je kunt dit al heel eenvoudig testen met je keyboard leds.
De ibuddy is het led apparaat met de meeste mogelijkheden, omdat dit een RGB en een gewone led heeft, geen ander ondersteund apparaat heeft dit.

De ibuddy versie is nog niet vrijgegeven, ik moet nog het een en ander testen.
Als je wilt heb ik al wel een beta voor je.
Sorry, was dit draadje even uit het oog verloren. Heb inmiddels al de nodige hardware gekocht (USB-naar serieel, optocouplers, etc) maar ik waardeer je aanbod zeer!  thumbsup

Nu zag ik bij bovengenoemde link (http://www.i-buddyshop.com) dat zo'n ding nog maar 13 euro kost dus ondanks het feit dat ik al voor een andere optie gekozen heb, kan dat bedrag er nog wel bij.  Wink Het bestellen lukt echter niet, er verschijnt slechts een venster met:
Nieuw bericht
Maak een keuze...
OK
Iemand een idee?
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen