Forum Wiki SponsorShop
19 May 2022, 06:42:42 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Zeer stille Hardeschijf => flash hdd dus...  (Read 14809 times)
IRoersma
Newbie
*

Vista MCE

« on: 12 April 2007, 16:36:24 »

Wie heeft er ervaring met IDE/PATA Flash harde schijven ?

Ik heb er een werkt super. Alleen volgens mij zit er een functie in Vista om hem naast je gewone HDD te gebruiken, net zo als een hybride hdd. Wie o wie weet hoe je dit instelt onder Windows Vista ? Wink

Vista Ultimate MCE, Intel Dual2Core, 2GB DDRII877, Gigabyte GA-965P-DQ6, Gigabyte GV-NX76G256D, WD5000AVJS, IDE 2GB Flash, Silverstone LC16M
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
raymonvdm
Pro

« Reply #1 on: 22 May 2007, 00:19:18 »

Linkje ? / Foto ? / Prijs ?
ReMeE
Pro

« Reply #2 on: 22 May 2007, 13:26:16 »

Linkje ? / Foto ? / Prijs ?

Hier wil ik ook wel eens meer van weten.
jeroen474
Newbie
*

« Reply #3 on: 30 May 2010, 11:38:23 »

Zijn SSD hardeschijven niet automatisch gedetecteerd in Windows 7?
Pascal-
Guru

« Reply #4 on: 31 May 2010, 13:35:32 »

Probleem van een SSD voor een dedicated HTPC is dat een HTPC opslag wil en niet zo zeer een snelle disk daar je binnen MCE niet zo gek veel schrijf en lees opdrachten uitvoerd.
Je PC wordt er wel sneller van maar binnen MCE merk je er niet veel van.

De Western Digital GreenPower schijven zijn by far de stilste in vergelijk met nagenoeg elk merk wat ik ernaast getest heb.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen