Forum Wiki SponsorShop
23 May 2018, 05:25:48 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: vanuit mediacenter branden en bekijken op dvd speler  (Read 2040 times)
aldrenth
Newbie
*

« on: 20 December 2006, 22:10:25 »

hallo allemaal kan iemand mij vertellen hoe ik een dvd kan branden in media center en deze kan bekijken op een andere dvd speler of pc
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #1 on: 20 December 2006, 22:24:33 »

hallo allemaal kan iemand mij vertellen hoe ik een dvd kan branden in media center en deze kan bekijken op een andere dvd speler of pc

Even beter zoeken de volgende keer  Tongue, probeer eens met zoektermen: sonic encoder
Of anders een andere commerciele plugin, er zijn er verschillende......
Wellicht is zoeken op: dvd branden ook een optie.... Wink
Mulle
Standaard
**

« Reply #2 on: 4 February 2008, 21:48:31 »

Werkt die sonic encoder ook voor Vista ?
Zoja waar zou je hem vinden want deze op Hp site is voor XP platform...
Ik wil via mce remote dvd uit dvd-menu branden op schijfje.
Zo kan de vrouw het zelf.....lol...

Grtzzz
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #3 on: 4 February 2008, 22:39:53 »

Werkt die sonic encoder ook voor Vista ?
Zoja waar zou je hem vinden want deze op Hp site is voor XP platform...
Ik wil via mce remote dvd uit dvd-menu branden op schijfje.
Zo kan de vrouw het zelf.....lol...

Grtzzz

Volgens mij kan Vista dit al van zichzelf, dus geen 'apart proggie' meer nodig (but correct me if i'm wrong)
Mulle
Standaard
**

« Reply #4 on: 6 February 2008, 22:17:09 »

Het kan hoor kaajee...
Maar ik vind het niet.
Als ik bij taken kies voor dvd branden dan zie ik wel de mappen van de verschillende dvd's maar hij ziet blijkbaar de inhoud niet.
Bij elke map staat mooi de naam maar daarnaast dan " 0 items ". Dus bijgevolg kan hij niet branden hé want er zit volgens hem niks in de map.
Raar maar waar....

Grtzz
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen