Forum Wiki SponsorShop
15 December 2019, 09:37:19 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1] 2  All   Go Down
  Print  
Author Topic: Tien (Talpa) TV uitzendinggemist versie 2.2  (Read 23861 times)
divx118
Moderator
Pro

« on: 13 December 2006, 21:15:01 »

biggrin ivm de domeinwijziging van Talpa naar http://www.tien.tv/ heb ik de plugin iets aangepast zodat die weer werkt de nieuwe versie 2.2 kan gedownload worden op mijn site http://home.versatel.nl/mauricevankruchten/MCEscience-soft/

Tevens is de support voor extenders er meteen in verwerkt.

Effe de oude versie verwijderen en dan de nieuwe installeren.

Veel plezier Maurice  Cool
« Last Edit: 13 December 2006, 21:16:40 by divx118 » Logged

Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
hammer
Newbie
*

« Reply #1 on: 13 December 2006, 21:32:00 »

Dank jewel Maurice hij is weer mooi.
frannic
Newbie
*

« Reply #2 on: 14 December 2006, 19:34:33 »

Als eerste: geweldige plugin!!
Ik gebruik het dagelijks
Maar het probleem wat ik nu heb is dat ik lotte niet meer kan kijken.
Andere uizendingen werken wel maar juist lotte niet.
Zijn er nog meer mensen met deze problemen?
divx118
Moderator
Pro

« Reply #3 on: 14 December 2006, 21:23:28 »

Je bedoelt zeker aflevering 155 die werkt op de talpa (tien) site ook niet het probleem ligt dus bij hun. Ik denk dat ze de tekst wel al hebben toegevoegd maar de stream zelf nog niet

Maurice  Cool

Sjaakafhaak
Newbie
*

« Reply #4 on: 8 March 2007, 21:35:34 »

Hallo

Ik zit deze mooie plugin eens even te testen maar het wil mij maar niet lukken om de inlog gegevens op te slaan. Elke keer zegt het programmatje dat ik mijn cookies moet toestaan maar dat staat IE allang toe. Toch wil het niet werken misschien een manier om die anders te laten gaan of iets te veranderen in mijn firewall ik denk dat dat namelijk het probleem is.
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #5 on: 8 March 2007, 22:11:05 »

Hallo

Ik zit deze mooie plugin eens even te testen maar het wil mij maar niet lukken om de inlog gegevens op te slaan. Elke keer zegt het programmatje dat ik mijn cookies moet toestaan maar dat staat IE allang toe. Toch wil het niet werken misschien een manier om die anders te laten gaan of iets te veranderen in mijn firewall ik denk dat dat namelijk het probleem is.

Want als je die uitzet, die firewall, dan werkt het wel? Lijkt me niet zo moeilijk om dat even te testen en dan in ieder geval daarover uitsluitsel te kunnen geven, toch?
divx118
Moderator
Pro

« Reply #6 on: 9 March 2007, 06:49:34 »

Het is een lokale cookie dus je firewall uit of aan zetten zal weinig baten. Het zal waarschijnlijk toch in je instellingen van ie liggen. Misschien een idee om de beveiligingsinstellingen van ie terug te resetten naar default.

De cookie wordt gebruikt om inderdaad de inloggevens en andere variabelen op te slaan.

Maurice  Cool

Sjaakafhaak
Newbie
*

« Reply #7 on: 9 March 2007, 13:48:32 »

ik heb de instellingen naar default terug gezet en mijn firewall uitgeschakelt, maar de melding blijft komen.
Nu dacht ik misschien is het wel da IE niet mijn standaard browser is. Ik maak gebruik van firefox, dus daar ook de cookies op toelaten gezet maar ook geen vooruitgang. Ik snap er niks meer van. Echt jammer want volgens mij is het echt een relaxte functie/plugin. Ziet er goed uit.
divx118
Moderator
Pro

« Reply #8 on: 9 March 2007, 18:24:15 »

Je bent echt de eerste met dit probleem, het is gewoon een eenvoudig cookie. Nu kan het zijn dat je lokale beveiligings instellingen een beetje te strikt staan.

Maar effe voor de zekerheid de volgende vraagjes  Roll Eyes :

- Heb je misschien rare tekens in je e-mailadres om je aan te melden bij Tien (talpa)?
- Als je gewoon teruggaat naar de hoofdpagina zie je dan linksboven je e-mail adres staan? Als dit het geval is dan heeft die hem wel opgeslagen, maar is mijn controle te snel bij het schrijven van de cookie en het weer lezen. In dit geval zou je gewoon streams moeten kunnen afspelen en de foutmelding negeren.
Heb je de rtl plugin ook al geprobeerd of die het wel doet?

Maurice  Cool

TheRookie
Newbie
*

« Reply #9 on: 11 March 2007, 10:14:19 »

Thanks voor deze plugin; ik kreeg alleen een foutmelding dat MFC71.dll niet gevonden kon worden.
Gelukkig was dit eenvoudig opgelost door dat bestand hier te downloaden in in Windows\System te zetten smile

Ik vroeg me echter af of het (bijvoorbeeld) mogelijk is om de afleveringen v/d programma's die je aan je favorieten toegevoegd hebt alvast automatisch te downloaden ?

[edit]
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #10 on: 11 March 2007, 10:19:53 »

Thanks voor deze plugin; ik kreeg alleen een foutmelding dat MFC71.dll niet gevonden kon worden.
Gelukkig was dit eenvoudig opgelost door dat bestand hier te downloaden in in Windows\System te zetten smile

Ik vroeg me echter af of het (bijvoorbeeld) mogelijk is om de afleveringen v/d programma's die je aan je favorieten toegevoegd hebt alvast automatisch te downloaden ?

[edit]

Downloaden zal het nooit worden vrees ik. Ten eerste is dit vaak/meestal lastig van dit soort 'sites' zijn echt ingericht om te streamen. Ten tweede mag het auteursrechtelijk ook niet.......
divx118
Moderator
Pro

« Reply #11 on: 11 March 2007, 10:26:47 »

Downloaden zal het nooit worden vrees ik. Ten eerste is dit vaak/meestal lastig van dit soort 'sites' zijn echt ingericht om te streamen. Ten tweede mag het auteursrechtelijk ook niet.......

yep

Maurice  Cool

TheRookie
Newbie
*

« Reply #12 on: 11 March 2007, 10:36:00 »

Bummer Sad
Dat mag iemand deze persoon (en de PCM die er aandacht aan besteedde) dan ook wel ff vertellen Wink

iig dank voor de snelle reacties smile
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #13 on: 11 March 2007, 19:05:37 »

Bummer Sad
Dat mag iemand deze persoon (en de PCM die er aandacht aan besteedde) dan ook wel ff vertellen Wink

iig dank voor de snelle reacties smile

Dat er wel degelijk mogelijkheden zijn om de filmpjes lokaal op te slaan staat buiten kijf, is ook algemeen bekend. Dat je verteld hoe zoiets werkt en welke programma's men nodig heeft is ook niet illegaal. Echter van iemand vragen (Divx118/Maurice) om z'n plugin ook van zo'n  mogelijkhied te voorzien gaat weer net te ver en dan doet Maurice nl. wel iets illegaals.........
lupolo
Newbie
*

« Reply #14 on: 10 April 2007, 18:48:16 »

Je bedoelt zeker aflevering 155 die werkt op de talpa (tien) site ook niet het probleem ligt dus bij hun. Ik denk dat ze de tekst wel al hebben toegevoegd maar de stream zelf nog niet

Maurice  Cool

He hallo!
Ik had deze plugin gedownload voor mijn vriendin speciaal voor Lotte, maar deze krijg ik niet aan de gang, iemand een idee?

Alvast bedankt !,

(voor de rest werkt alles prima)
Pages: [1] 2  All   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen