Forum Wiki SponsorShop
7 April 2020, 21:48:53 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Sage TV !!  (Read 6113 times)
harryd
Administrator
Guru

« on: 3 December 2006, 13:04:30 »

Al geruime tijd geleden was me het pakket SageTV opgevallen waarvan ik zeer onder de indruk was. Nu blijkt dat dit pakket nog niet vermeld staat onder de "alternatieven voor Media Center onder Windows" bij deze dat gebrek opgelost.

SageTV heeft tal van leuke en handige opties waarvan hier een paar in het kort:
-Werkt al onder een Win98SSE install.
-Meerdere tuners makkelijk te configureren (dus 4 tuners of 5 is op zich geen probleem).
-Ingebakken mogelijkheid je SageTV op afstand (dus via internet) te bedienen of content ervan te bekijken (vanaf versie 5).
-Er is zelfs een goedkope hardware extender beschikbaar.... dus SageTV lekker makkelijk vanuit de slaapkamer te bekijken.

Je kunt Sage TV downloaden/kopen (ook trial) via http://www.sage.tv/

Ben beniewd of dr lezers zijn die het gaan uitproberen en hier hun bevindingen rapporteren.

Op ZDnet onder http://www.zdnet.nl/reviews.cfm?id=63101&mxp=109 staat een leuke mini review

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
TijsvB
Newbie
*

« Reply #1 on: 25 September 2007, 11:26:22 »

Zeker een tof programma! werkt perfect!
harryd
Administrator
Guru

« Reply #2 on: 26 September 2007, 01:01:02 »

Zeker een tof programma! werkt perfect!

Hoe zit het (tegenwoordig) eigenlijk met de EPG implementatie, zijn zenders nog een beetje uitgebreid en kloppen de programma's en hun tijden een beetje fatsoenlijk?

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
Loud
Newbie
*

« Reply #3 on: 26 September 2007, 13:08:31 »

Is er al een goede (nederlandse?) howto over hoe je xmltv werkend krijgt?
2007
Standaard
**

« Reply #4 on: 12 November 2007, 22:02:02 »

Ik heb er zo'n jaar mee gewerkt. Ideaal voor de Amerikaanse markt, maar voor Nederlands gebruik heeft het een vrij groot tweak-gehalte.  thumbdown
Nu spreek ik wel over zo'n jaar geleden, dus verwacht dat er ondertussen heel wat verbeterd zal zijn.

Voor de programmagids-info moet je maar eens kijken op het Sage TV forum, daar staan diverse howto's.

(Ik moet eerlijk bekennen dat ik vrij ik "genezen" was van SageTV een half uur nadat ik MCE had geinstalleerd en alles - ja alles - in één keer werkte!  blush )
« Last Edit: 12 November 2007, 22:03:37 by 2007 » Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen