Forum Wiki SponsorShop
15 December 2019, 09:04:16 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Doorspoelen tot de zenderlogo weer zichtbaar is...  (Read 7602 times)
TheoQ
Standaard
**

« on: 13 November 2006, 11:07:40 »

Is er een plugin/programma waarmee ik een opgenomen programma kan doorspoelen tot het logo van de zender weer zichtbaar is?

dit lijkt me ideaal om reclames te skippen.

-edit-
volgende keer ook eerst in het engels zoeken Roll Eyes
zijn er mensen die ervaring hebben met: http://babgvant.com/Wiki/view.aspx/DVRMSToolbox/Commercial_Skip_Addin anders ga ik deze zeker testen

« Last Edit: 13 November 2006, 11:17:51 by TheoQ » Logged

Silverstone LC03B-V
Asus M2NPV-VM
- NVIDIA GeForce 6150 + nForce 430
AMD64 X2 Athlon 3800+
2 * 512 mb pc 4200 DD2
Hauppauge 500MCE
Cardreader Apacer 16-in-1
DVD NEC AD-7173 *LabelFlash*
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
marcb
Newbie
*

« Reply #1 on: 30 January 2007, 17:46:16 »

Dat klinkt goed. Ik heb geen ervaring en had tot deze mail niet zo het idee dat het sowieso kon.

Hou ons op de hoogte wat je bevindingen zijn!
grtn,
Marc
Chillout
Gemiddeld

« Reply #2 on: 26 November 2008, 13:33:13 »

DVRMSToolbox werkt geweldig met het skippen van commercials. En voor de meer ervaren gebruiker zit er nog veel meer in deze toolbox, zoals het snijden van commercials en daarna converteren naar WMV enzo.
FlodNar
Gemiddeld

« Reply #3 on: 26 November 2008, 15:09:54 »

Ik zou er niet al te veel tijd instoppen voordat je naar http://www.lifextender.com/ gekeken hebt...

Asus P5QL-E, Core2Duo E6600, 4GB PC6400, Samsung Sata II 2x500GB, Asus GForce 7300 GT 256MB Silent, 2x FloppyDTV, Vista Home Premium 64bit + TV Pack 2008, Logitech Z5500, LG 30" LCD
Boontje
Pro

« Reply #4 on: 26 November 2008, 17:10:49 »

Hoi,

Wel ervaring met MCE buddy, werkt prima. Tenminste zolang je niet de TVpack2008 installeerd want dan doet die het niet meer net zoals webguide...... Angry Werkt echter net zoals DVRMtoolbox niet tijdens het kijken, moet eerst de opname analyseren en verwerken....
Ben ook benieuwd naar de ervaring van DVRMStoolbox en dat andere programma dat hierboven genoemd word.

Groet,

Rob

Antec Fusion V2; Gigabyte GA-MA78GM-S2H; AMD Phenom 9350e; 2 GB Kingston DDR2 667mhz; 2x 500GB Samsung Spinpoint T166; 2x Hauppauge WinTV PVR150
Chillout
Gemiddeld

« Reply #5 on: 28 November 2008, 09:34:02 »

Ik zou er niet al te veel tijd instoppen voordat je naar http://www.lifextender.com/ gekeken hebt...

Lifextender is Vista-only...

Ik heb met DVRMS-toolbox goede ervaringen. Heel soms "zapt" ie niet goed door, doordat hij een overgang naar zwart beeld aanziet voor het begin van een reclameblok, maar dan kun je autoskip uitzetten met de pijltjestoetsen. En bijvoorbeeld Discovery heeft wat moeite soms, doordat daar het logo permanent in beeld staat. Verder een geweldige toolbox, die eigenlijk niet eens zo lastig configureren is... je kunt het echter wel een stuk moeilijker maken door er echt in te duiken en een en ander te finetunen. Overigens is met ShowAnalyzer in plaats van ComSkip wel mogelijk om tijdens het opnemen te skippen, maar die is niet gratis...

Verder zit er heel veel functionaliteit in de toolbox voor het (al dan niet automatisch) verwerken, converteren, renamen of knippen van je opnames. Zo kun je hem bijvoorbeeld 's nachts alle nieuwe opnamen laten opschonen van reclame en opslaan als MPEG, WMV, DVRMS of divx.
Én hij is zowel voor Vista als XP MCE 2005 beschikbaar...

MCE Buddy is voornamelijk handig als je je opnames wil schonen van reclame en converteren naar iets anders dan DVRMS.
« Last Edit: 28 November 2008, 09:45:35 by Chillout » Logged
Boontje
Pro

« Reply #6 on: 28 November 2008, 17:46:04 »

Lifextender is Vista-only...

Ik heb met DVRMS-toolbox goede ervaringen. Heel soms "zapt" ie niet goed door, doordat hij een overgang naar zwart beeld aanziet voor het begin van een reclameblok, maar dan kun je autoskip uitzetten met de pijltjestoetsen. En bijvoorbeeld Discovery heeft wat moeite soms, doordat daar het logo permanent in beeld staat. Verder een geweldige toolbox, die eigenlijk niet eens zo lastig configureren is... je kunt het echter wel een stuk moeilijker maken door er echt in te duiken en een en ander te finetunen. Overigens is met ShowAnalyzer in plaats van ComSkip wel mogelijk om tijdens het opnemen te skippen, maar die is niet gratis...

Verder zit er heel veel functionaliteit in de toolbox voor het (al dan niet automatisch) verwerken, converteren, renamen of knippen van je opnames. Zo kun je hem bijvoorbeeld 's nachts alle nieuwe opnamen laten opschonen van reclame en opslaan als MPEG, WMV, DVRMS of divx.
Én hij is zowel voor Vista als XP MCE 2005 beschikbaar...

MCE Buddy is voornamelijk handig als je je opnames wil schonen van reclame en converteren naar iets anders dan DVRMS.

Hoi,

Sorry dat ik misschien een beetje traag van begrip ben maar wat doet dvrmtoolbox dan meer dan mce buddy? Wat jij opnoemt kan mce buddy toch ook? Niet dat ik per se met mce buddy wil werken.

Werkt dvrm toolbox wel samen met tv pack2008?

groet rob

Antec Fusion V2; Gigabyte GA-MA78GM-S2H; AMD Phenom 9350e; 2 GB Kingston DDR2 667mhz; 2x 500GB Samsung Spinpoint T166; 2x Hauppauge WinTV PVR150
Chillout
Gemiddeld

« Reply #7 on: 1 December 2008, 15:07:22 »

Geen ramp, daar is dit forum voor.

DVRMSToolbox biedt een "skip commercials" functie binnen MCE, voor de rest blijft je TVopname gelijk als je dat wil.
Met MCEBuddy wordt de TVopname opnieuw weggeschreven, waarbij de metadata verloren gaat, en hij niet meer in "opnamen" staat, maar alleen nog via "mijn videos" benaderd kan worden...

DVRMSToolbox kan net wat meer dan MCEBuddy maar is wat minder gebruikersvriendelijk in het configureren. Echter, als je je er een beetje in verdiept, is het geen probleem.
Boontje
Pro

« Reply #8 on: 2 December 2008, 21:54:27 »

Geen ramp, daar is dit forum voor.

DVRMSToolbox biedt een "skip commercials" functie binnen MCE, voor de rest blijft je TVopname gelijk als je dat wil.
Met MCEBuddy wordt de TVopname opnieuw weggeschreven, waarbij de metadata verloren gaat, en hij niet meer in "opnamen" staat, maar alleen nog via "mijn videos" benaderd kan worden...

DVRMSToolbox kan net wat meer dan MCEBuddy maar is wat minder gebruikersvriendelijk in het configureren. Echter, als je je er een beetje in verdiept, is het geen probleem.

Heb nu DVRMSTolbox geinstalleerd maar kan geen goede up to date uitleg vinden over configuratie en hoe ik nu de commercials kan skippen? Bepalde toetscombinatie ofzo?

Groet,

Rob

kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #9 on: 2 December 2008, 23:08:41 »

Deze al gevonden en eens doorgenomen?

(was de eerste hit in google: DVRMSToolbox manual
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen