Forum Wiki SponsorShop
7 April 2020, 21:37:54 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 12   Go Down
  Print  
Author Topic: Gratis Windows Vista Express Upgrade bij Win XP MCE !  (Read 63805 times)
junkiel
Gemiddeld

« Reply #30 on: 4 December 2006, 08:16:23 »

Heb een pakketje gekocht zal even een logboekje aanmaken en deze posten op dit forum. specool
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
EdgarV
Standaard
**

« Reply #31 on: 4 December 2006, 09:42:39 »

Ik ook - ik vrees het ergste. Er wordt op deze coupon uitdrukkelijk gevraagd naar een bon met een computer erop. Volgens mijn leverancier zou mijn bon, waar geheugenmodules staan, voldoende moeten zijn. Ik ben benieuwd ....
junkiel
Gemiddeld

« Reply #32 on: 4 December 2006, 10:01:29 »

Ik ook - ik vrees het ergste. Er wordt op deze coupon uitdrukkelijk gevraagd naar een bon met een computer erop. Volgens mijn leverancier zou mijn bon, waar geheugenmodules staan, voldoende moeten zijn. Ik ben benieuwd ....

Als je je bon meestuurd dan staat daarop ook het volledige adres van de computerwinkel waar je het geheugen hebt gekocht, zouden zij de risico gaan lopen??!!! denk het niet, maar ik moet het ook nog zien gebeuren(nog geen gegevens ingevuld en verstuurd)
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #33 on: 4 December 2006, 10:30:23 »

Als je je bon meestuurd dan staat daarop ook het volledige adres van de computerwinkel waar je het geheugen hebt gekocht, zouden zij de risico gaan lopen??!!! denk het niet, maar ik moet het ook nog zien gebeuren(nog geen gegevens ingevuld en verstuurd)

Daarom zei ik al eerder; vraag het de winkel/leverancier ook nog eens zwart op wit te zetten. Dan kun je hem wellicht wel aanspreken en tot levering van Vista tzt 'dwingen'..........
EdgarV
Standaard
**

« Reply #34 on: 4 December 2006, 10:45:13 »

Ik heb bevestiging van 4Launch dat het zou moeten werken. Niet éénmaal, maar meerder malen 'zwart op wit' (email). Dus ik ga er voorlopig vanuit dat het allemaal goed komt.

Nog even de email die ik van Microsoft/Moduslink kreeg:

Hartelijk dank voor uw opdracht te upgraden naar Windows Vista Home Premium 32-bit. Stuur a.u.b. het origineel of een gewaarmerkte kopie van uw aankoopbewijs (bon, factuur, etc.) en uw aanvraagformulier naar het adres van ons servicecenter in uw regio:
<...>

Uw order kan alleen in behandeling worden genomen, wanneer wij uw aankoopbon en aanvraagformulier hebben ontvangen en gevalideerd. Na validering wordt uw order uitgevoerd en verzendklaar gemaakt. U ontvangt het bestelde product binnen 4 tot 6 weken na januari. U kunt op elk moment de status van uw order op onze website controleren.

Dit heb ik vorige week al gedaan. Als ik nu de status op de website bekijk krijg ik:

Doorgaan niet mogelijk.
Het aangegeven ordernummer is niet langer beschikbaar in ons systeem. Klik hier om uw order nogmaals te plaatsen.

Geen idee of dit goed of fout is, al geaccepteerd of verworpen, zonder mij het te laten weten?
junkiel
Gemiddeld

« Reply #35 on: 4 December 2006, 10:48:28 »

Maar ik zie die upgrade ook als een leuk bijkomstigheid, ik wilde gewoon MCE 2005 legaal hebben.

Zwart op wit, ja staat op de kassabon.
Ze hebben het aan hem degene met geheugen ook geleverd en een bevestiging ge-Emaild.

(bw. lees ik ook dat je natuurlijk nooit 2x keer het nummer wat op de voucher staat kunt gebruiken, je krijgt dan natuurlijk de melding zoals boven getypt is)

Misschien kent iemand een telefoonnummer van de productmanager OEM producten Microsoft??? dan bellen ik die even om hier duidelijkheid over te krijgen.
« Last Edit: 4 December 2006, 10:57:21 by junkiel » Logged
EdgarV
Standaard
**

« Reply #36 on: 4 December 2006, 11:53:50 »

(bw. lees ik ook dat je natuurlijk nooit 2x keer het nummer wat op de voucher staat kunt gebruiken, je krijgt dan natuurlijk de melding zoals boven getypt is)

Dit ging om een statuscontrole van mijn bestelling. Niet om een nieuwe aanvraag. Ook heb ik niet het nummer op de vouchure intetoetst, maar het bevestigingsnummer van de bestelling en de COA van de XP MCE versie die ik hier heb liggen. Dus zo natuurlijk is deze melding niet.
junkiel
Gemiddeld

« Reply #37 on: 4 December 2006, 12:09:02 »

Dit ging om een statuscontrole van mijn bestelling. Niet om een nieuwe aanvraag. Ook heb ik niet het nummer op de vouchure intetoetst, maar het bevestigingsnummer van de bestelling en de COA van de XP MCE versie die ik hier heb liggen. Dus zo natuurlijk is deze melding niet.
Kan er niet over mee praten verders, nog niet geprobeerd.
junkiel
Gemiddeld

« Reply #38 on: 5 December 2006, 12:41:49 »

Logboek updates status voor 5 december 12:30 uur

Orderstatus : Order bevestigd
Verzenddatum :
Vervoerder : Standard
AWB# :
 Wink
EdgarV
Standaard
**

« Reply #39 on: 5 December 2006, 12:47:08 »

Ik geloof - maar ben niet 100% zeker - dat ik deze status ook even gehad heb, blijkbaar totdat de vouchure en kwitantie ontvangen waren, waarna de melding veranderde in "Het aangegeven ordernummer is niet langer beschikbaar in ons systeem". Heb jij deze pas kortgeleden opgestuurd (of nog helemaal niet)?
junkiel
Gemiddeld

« Reply #40 on: 5 December 2006, 13:50:10 »

Nog helemaal niet, maar wat heb jij voor serienummer ingegeven dat van het geheugen of wat?

Verders vindt ik het best spannend of het werkt.
« Last Edit: 5 December 2006, 13:53:00 by junkiel » Logged
EdgarV
Standaard
**

« Reply #41 on: 5 December 2006, 14:08:02 »

Serienummer van een voeding van een van mijn pc's geloof ik - denk dat het er alleen maar om gaat dat je niet op hetzelfde serienr een tweede kopie aanvraagt.
junkiel
Gemiddeld

« Reply #42 on: 5 December 2006, 14:17:57 »

EdgarV ik heb telefonisch contact gehad met Microsoft en ook zij geven aan dat dit volledig legaal is.

Dus men kan Windows XP media center licentie kopen bij een stukje hardware(maar geen printer, scanner, dvd station of usb stick.)

En dat serienummer is toch niet natetrekken omdat dit dan ook op de bon moet staan neem ik aan.

Heb de bonnummer ingevuld en het origineel opgestuurd.

Afwachten natuurlijk, maar ja je weet nooit wie of hoe dit gecontrolleerd word.
EdgarV
Standaard
**

« Reply #43 on: 5 December 2006, 14:49:26 »

Ik hoopte (en rekende) er al op - alle communicatie eromheen lijkt voornamelijk ter afschrikking te zijn. Maar goed, moet eerst de DVD en code op de mat zien vallen.
junkiel
Gemiddeld

« Reply #44 on: 5 December 2006, 16:21:06 »

Ja we zullen zien, misschien dat jij ook elke verandering wilt vermelden onder dit topic.  thumbsup
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 12   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen