Forum Wiki SponsorShop
7 April 2020, 21:27:53 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 ... 10 11 [12]   Go Down
  Print  
Author Topic: Gratis Windows Vista Express Upgrade bij Win XP MCE !  (Read 63804 times)
junkiel
Gemiddeld

« Reply #165 on: 9 April 2007, 18:17:31 »

En dat voor een oem gekochte Windows XP, dus gewoon bij een hardeschijfje en zie daar een legale Windows VISTA specool
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
bigdaddy
Newbie
*

« Reply #166 on: 9 April 2007, 19:37:38 »

En dat voor een oem gekochte Windows XP, dus gewoon bij een hardeschijfje en zie daar een legale Windows VISTA specool

Heb je hem al geinstaleerd?

Ik had dus wat problemen met DE DTV-c kaart en volgens de leverancier moest ik Vista op een kaal systeem zetten.
Nu lukt dit dus niet met de upgrade (eigelijk wel logisch dry) terwijl alle versies op de DVD staan geeft de key aan welke je instaleerd.

Ik had namelijk contact gehad met MS over de licientie, hij vertelde mij keihard dat als ik een kale instalatie wilde hebben ik maar een volledige versie moest kopen....hahaha  biggrin

Je hebt ooit de COA code aangegeven van je bestaande systeem.....en dat werkt met de upgrade die jij hebt?

Dit zou in de eerste instantie niet (moeten) kunnen......

gr, Nico
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #167 on: 9 April 2007, 21:22:46 »

Je schijnt de 'upgrade' versie wel al 'volledige' versie kaal te kunnen installeren, lees hier maar eens:
http://www.techzine.nl/nieuws/11790/Vista-upgrade-werkt-ook-als-volledige-installatie.html
junkiel
Gemiddeld

« Reply #168 on: 10 April 2007, 17:39:38 »

Ik had/heb een windows XP MCE OEM versie (die bij complete computers geleverd dient te worden(ahum ahum))

Ik installeer Vista altijd zonder hem als upgrade te gebruiken(staat wel op de DVD) werkt prima, even harde schijf formatteren en als gaat automatisch.

Het zal wel anders zijn als je hem bij het systeem hebt gekregen van ACER of HP enz..
divx118
Pro

« Reply #169 on: 10 April 2007, 18:45:57 »

Bij een HP is dit ook geen probleem  smile

Maurice  Cool

FranX78
Pro

« Reply #170 on: 18 April 2007, 18:08:31 »

Die van mij is inmiddels ook verzonden. Bleek dat ze mijn machtiging kwijt waren geraakt.
Toen mijn status maar steeds op order ontvangen bleef staan hebben ze me na 3 mails terug gemaild dat mijn betaling niet ontvangen was.
Ik heb toen met internetbankieren het geld alsnog overgemaakt en kreeg 3 dagen later een mail dat de upgrade verzonden is.
smile

Nu nog even de machtiging blokkeren voordat ze het geld nog een keer van mijn rekening halen.

Gr Frank
Pages: 1 ... 10 11 [12]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen