Forum Wiki SponsorShop
23 May 2018, 05:26:50 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: MMMone standby problemen  (Read 1483 times)
arvid
Standaard
**

« on: 2 October 2006, 10:36:43 »

Hallo

ik heb een MultyMediaMachine One staan al sinds een jaar en heb tot 2 wekjen geleden niet echt problemen gehad met standy (wel de gebruikelijke en heb MST geinstalleerd), Nu
Config: P4 930, 1gb geheugen, 300Gb HD + 500 Extern, PVR-500 Hauppage

sinds 2 weken heb ik het volgende probleem:
Wanneer ik de PC restart werkt alles, ook na 15 minuten gaat hij normaal in standby.
Wanneer er een opname is of ik via de remote de pc opstart geen enkel probleem, alles werkt.
Als ik hem dan in standby zet (of na 15 minuten) gaat hij niet helemaal in standby en blijft hij hangen op het windows scherm "preparing for standby", en niks meer aan te doen, ik moet hem restarten om weer hetzelfde te hebben als ervoren.

Nu is er 2 weken geleden niets gebeurt, geen nieuwe progr, geen update van belang (heb zelfs een rollback gedaan). Heb nieuwere versie van MST(9-45)  geinstalleerd, geen effect, ook ouwe versie geinstallerd, niks...

iemand een idee? of nog mensen met hetzelfde?

MMMone
P4 630 1Gmem
300G Hd + 500G Hd external
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
arvid
Standaard
**

« Reply #1 on: 4 October 2006, 11:01:47 »

Heb het probleem gevonden

Het had te maken met het stuurprogramma van het keyboard en daardoor kon het in standby gaan niet echt lukken, blijkbaar is er iets misgelopen wanneer ik een USB muis tijdelijk had aangesloten en daardoor was het systeem in de war.
Na vele pogingen om het stuurprogramma te verwijderen etc... heb ik besloten maar naar  punt 0 terug te gaan, Ghost geladen van installatie en alles weer installeren, nu werkt alles prima (zelfs beter dan ervoor), 46 windows updates ingeladen.... en alles werkt nog (voorlopig)

moest er iemand iets gelijkaardigs hebben, wel dan weet je wat te doen, of zijn er nog andere mogelijkheden?

Groeten

MMMone
P4 630 1Gmem
300G Hd + 500G Hd external
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen