Forum Wiki SponsorShop
15 August 2022, 20:39:26 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 ... 83 84 [85] 86   Go Down
  Print  
Author Topic: Meld je EPG (gids) problemen hier aan  (Read 536968 times)
tofra
Newbie
*

Karma: 0
Offline Offline

Posts: 2


« Reply #1260 on: 28 March 2011, 18:40:56 »

Ook hier weer geen gegevens  frusty wall

Is er niet een mogelijkheid om dit ooit en voor altijd te fixen? Ik wil er zelfs voor betalen!! (al heb ik dat al voor windows gedaan...... :S)

Postcode 5682GA, Ziggo analoog
Logged
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Rick-Online
Standaard
**

Karma: 0
Offline Offline

Posts: 21


« Reply #1261 on: 28 March 2011, 19:01:25 »

Hoi,

Ook in Waalre (5581, Kabeltelevisie Waalre) zijn er geen gegevens. Alleen de zenders die meer dan drie dagen vooruit gaan, hebben logischerwijs nog gegevens.

Is er wellicht een oorzaak en, belangrijker, een ETA van de oplossing bekend?

Alvast bedankt!

Rick
« Last Edit: 28 March 2011, 19:03:55 by Rick-Online » Logged
stefan
Mijn MCE (VMC)
Pro
****

Karma: 0
Offline Offline

Posts: 205


WWW
« Reply #1262 on: 28 March 2011, 19:25:48 »

Ook hier leeg, 5683, onsbrabantnet analoog.

overigens komt het hier niet zo vaak voor.

graag zsm een oplossing.

mvg
stefan
Logged
Larsvb
Moderator
Pro
*****

Karma: 3
Offline Offline

Posts: 158


« Reply #1263 on: 28 March 2011, 21:20:36 »

hij doet het weer. Net5 nog niet maar die komt later
Logged
Loki
Standaard
**

Karma: 0
Offline Offline

Posts: 26


« Reply #1264 on: 28 March 2011, 22:49:38 »

hij doet het weer. Net5 nog niet maar die komt later

Helaas, hier (UPC, postcode 1121) nog niets.
Logged
Larsvb
Moderator
Pro
*****

Karma: 3
Offline Offline

Posts: 158


« Reply #1265 on: 29 March 2011, 08:55:37 »

hij doet het weer. Net5 nog niet maar die komt later

Helaas, hier (UPC, postcode 1121) nog niets.
even een dag wachten of handmatig de gidsgegevens ophalen.

Net5 is er ook weer.
Logged
GuiltyNL
Guru
*****

Karma: 8
Offline Offline

Posts: 571


« Reply #1266 on: 29 March 2011, 10:17:04 »

Ik ben blij dat ik niet de enige was, regio 5555, mijn vrouw weer pissig, heeft CSI moeten missen (opname) en dat volgde ze, RTL gemist geeft bij ons het bekende 'Media Element' error en werkt dus ook niet.

Volgens mij werkt aan die gids echt een enorme pannenkoek, want zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Logged
.Nico
Dé Windows Media Center specialist!
Global Moderator
Guru
*****

Karma: 16
Offline Offline

Posts: 1855


Je kunt ook deze icons gebruiken:


WWW
« Reply #1267 on: 29 March 2011, 10:25:54 »

Ik ben blij dat ik niet de enige was, regio 5555, mijn vrouw weer pissig, heeft CSI moeten missen (opname) en dat volgde ze, RTL gemist geeft bij ons het bekende 'Media Element' error en werkt dus ook niet.

Volgens mij werkt aan die gids echt een enorme pannenkoek, want zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Wel eens van Click2Record gehoord? Wink

.Nico
Logged
pe1dnn
Standaard
**

Karma: 0
Offline Offline

Posts: 13


« Reply #1268 on: 29 March 2011, 21:19:36 »

Wel eens van Click2Record gehoord? Wink

Leuk kende ik nog niet. Ik heb door de storing Boston Legal gemist. Maar ja, aflevering is ook op internet te vinden. Was zelf al aan het kijken naar TVxb als EPG aanbieder (of eigenlijk is dat een tussenschakel die de gegevens ergens van het internet kan halen en omzetten naar MCE EPG). Maar ben nog niet zo ver om het in te zetten want dan moet ik de hele configuratie weer aanpassen. Eigenlijk zou ik dit het als fallback willen hebben voor als de EPG weer eens faalt.

Maar toch wel triest dat denken over dit soort alternatieven nodig is. Wat ook goed zou helpen is als EPG eens wat meer dagen vooruit zou opsturen. Als het er dan een weekend uit ligt merk je het niet. In de papieren gids is de programmering al 2 weken van tevoren bekend dus de informatie is er wel. Zal wel een rechten kwestie zijn, maar lastig en irritant is het wel, zo'n onbetrouwbare gids.
Logged
GuiltyNL
Guru
*****

Karma: 8
Offline Offline

Posts: 571


« Reply #1269 on: 1 April 2011, 13:17:33 »

Wel eens van Click2Record gehoord? Wink

Wil je het eerlijk weten? Alleen van naam en nooit goed naar gekeken, dat moet ik dus maar eens gaan doen.  thumbsup
Logged
chili
Standaard
**

Karma: 0
Offline Offline

Posts: 49


« Reply #1270 on: 4 April 2011, 18:58:33 »

Goedenavond,

Bij mij regio 5555 digitaal en analoog nog steeds geen net 5 eurosport HD NL1, 2, 3 HD gidsgegevens.(Veenendaal 3903GB)

Wordt dit nog opgelost?

mvg,

Jeroen
Logged
_Mike_
Standaard
**

Karma: 1
Offline Offline

Posts: 13


« Reply #1271 on: 13 April 2011, 15:50:46 »

Het viel me gisteren ook al op maar nu vandaag weer.

Voor RTL4 (6u) & RTL7 (7u) vanaf morgen ochtend geen nieuwe gegevens, de andere zenders wel.

(3085BR UPC Analoog)
Logged
chili
Standaard
**

Karma: 0
Offline Offline

Posts: 49


« Reply #1272 on: 16 April 2011, 22:50:55 »

Goedenavond,

Bij mij ook sinds gisteren weer een hoop zenders onder Epg. Gaat dit opgelost worden?

mvg,

Jeroen.

Ziggo gebied 5555 3903GB in Veenendaal
Logged
Larsvb
Moderator
Pro
*****

Karma: 3
Offline Offline

Posts: 158


« Reply #1273 on: 9 May 2011, 14:39:03 »

We hebben een nieuw customer feedback systeem waarmee we beter en sneller problemen rond Mediacenter en de EPG op kunnen lossen. Na het aanloggen met je Live ID kun je de feedback geven. Een team van mensen werkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Ook krijg je feedback omtrent het probleem.


Je kunt het nieuwe feedback systeem hier vinden:  http://connect.microsoft.com/site1145

Vanaf nu zal ik dan ook niet meer reageren op aanmeldingen via dit topic. Ik vraag jullie vriendelijk de feedbakc via de link te geven zodat we een goed beeld krijgen van wat er speelt.

Uiteraard blijf ik via PM beschikbaar.

Groeten
Lars
Microsoft
Logged
harryd
Administrator
Guru
*****

Karma: 9
Offline Offline

Posts: 2382



« Reply #1274 on: 10 May 2011, 04:04:37 »

We hebben een nieuw customer feedback systeem waarmee we beter en sneller problemen rond Mediacenter en de EPG op kunnen lossen. Na het aanloggen met je Live ID kun je de feedback geven. Een team van mensen werkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Ook krijg je feedback omtrent het probleem.


Je kunt het nieuwe feedback systeem hier vinden:  http://connect.microsoft.com/site1145

Vanaf nu zal ik dan ook niet meer reageren op aanmeldingen via dit topic. Ik vraag jullie vriendelijk de feedbakc via de link te geven zodat we een goed beeld krijgen van wat er speelt.

Uiteraard blijf ik via PM beschikbaar.

Groeten
Lars
Microsoft

Hi Lars,

Mooi te zien dat Microsoft klaarblijkelijk weer eens wat impuls probeert te geven aan Windows Media Center!
Dat was volgens mij ook hoog tijd want van Microsoft zelf uit lijkt het er al een tijd lang op dat voor wat betreft het "de Media Center functionaliteit onder de aandacht te brengen en de markt ervan te  stimuleren" het enthousiasme, of wellicht beter gezegd de middelen om het enthousiasme tot uiting te brengen, op een laag pitje staat. Dit in het bijzonder als je ziet met hoeveel ambitie Windows XP MCE in 2004 is geïntroduceerd.
En dan heb ik het nog niet eens van het vervallen van de specifieke Media Center producten van Microsoft zoals de geweldige afstandsbediening of het Media Center Keyboard

Wel jammer dat de costumer feedback site waar je naar verwijst in het Engels is en het deze en gene wellicht doet vrezen dat mogelijk voor specifiek Nederlandse aangelegenheden de feedback misschien wat teleurstellend kan zijn.
Ook jammer dat het stukje "personal touch" en feedback (hoofdzakelijk EPG technisch van aard) dat Microsoft richting de Nederlandstalige Media Center community op degroeneknop.nl gaf via Lars middels het Microsoft subboard weg valt getuige de uitspraak
Vanaf nu zal ik dan ook niet meer reageren op aanmeldingen via dit topic. Ik vraag jullie vriendelijk de feedbakc via de link te geven zodat we een goed beeld krijgen van wat er speelt.
Ik zal bij deze dan ook in ieder geval deze berichtendraad eerdaags op slot zetten en op termijn alle MSFT berichtenboards op read only zetten zodat daarmee de activiteit voor wat het MSFT subboard stil word gezet, maar nog wel nagelezen kan worden.
Ik zal dan ook een nieuwsbrief rondzenden aan alle leden en hen op de hoogte brengen van het nieuwe feedbacksysteem van Microsoft.
Misschien is het wel handig voor problemen waar we op degroeneknop.nl niet uitkomen de hulp in te roepen van het "nieuwe feedback systeem" om vervolgens de oplossing terug aan de DGK community door te geven Wink

Ach, misschien is als met de ombuiging van de thegreenbutton.com activiteit richting het MSFT experts.windows.com "Windows Entertainment and Connected Home" forum deze stap van Microsoft haast niet anders dan te verwachten.

Onverlet vorenstaande wil ik (en ik denk dat ik kan zeggen "ook namens het gross van de DGKcommunity") Lars hartelijk danken voor zijn effort die zoals ik weet verder gingen dan enkel "the job part" en ik hoop dat Lars op prive titel nog actief blijf als degroeneknop lid.

Lars ----- Bedankt --- excl thumbsup thumbsup thumbsup
Logged

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
Pages: 1 ... 83 84 [85] 86   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen

Powered by MySQL Powered by PHP
Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!