We hebben een nieuw customer feedback systeem waarmee we beter en sneller problemen rond Mediacenter en de EPG op kunnen lossen. Na het aanloggen met je Live ID kun je de feedback geven. Een team van mensen werkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Ook krijg je feedback omtrent het probleem.
Je kunt het nieuwe feedback systeem hier vinden:
http://connect.microsoft.com/site1145Vanaf nu zal ik dan ook niet meer reageren op aanmeldingen via dit topic. Ik vraag jullie vriendelijk de feedbakc via de link te geven zodat we een goed beeld krijgen van wat er speelt.
Uiteraard blijf ik via PM beschikbaar.
Groeten
Lars
Microsoft
Hi Lars,
Mooi te zien dat Microsoft klaarblijkelijk weer eens wat impuls probeert te geven aan Windows Media Center!
Dat was volgens mij ook hoog tijd want van Microsoft zelf uit lijkt het er al een tijd lang op dat voor wat betreft het "de Media Center functionaliteit onder de aandacht te brengen en de markt ervan te stimuleren" het enthousiasme, of wellicht beter gezegd de middelen om het enthousiasme tot uiting te brengen, op een laag pitje staat. Dit in het bijzonder als je ziet met hoeveel ambitie Windows XP MCE in 2004 is geïntroduceerd.
En dan heb ik het nog niet eens van het vervallen van de specifieke Media Center producten van Microsoft zoals de geweldige afstandsbediening of het Media Center Keyboard
Wel jammer dat de costumer feedback site waar je naar verwijst in het Engels is en het deze en gene wellicht doet vrezen dat mogelijk voor specifiek Nederlandse aangelegenheden de feedback misschien wat teleurstellend kan zijn.
Ook jammer dat het stukje "personal touch" en feedback (hoofdzakelijk EPG technisch van aard) dat Microsoft richting de Nederlandstalige Media Center community op degroeneknop.nl gaf via Lars middels het Microsoft subboard weg valt getuige de uitspraak
Vanaf nu zal ik dan ook niet meer reageren op aanmeldingen via dit topic. Ik vraag jullie vriendelijk de feedbakc via de link te geven zodat we een goed beeld krijgen van wat er speelt.
Ik zal bij deze dan ook in ieder geval deze berichtendraad eerdaags op slot zetten en op termijn alle MSFT berichtenboards op read only zetten zodat daarmee de activiteit voor wat het MSFT subboard stil word gezet, maar nog wel nagelezen kan worden.
Ik zal dan ook een nieuwsbrief rondzenden aan alle leden en hen op de hoogte brengen van het nieuwe feedbacksysteem van Microsoft.
Misschien is het wel handig voor problemen waar we op degroeneknop.nl niet uitkomen de hulp in te roepen van het "nieuwe feedback systeem" om vervolgens de oplossing terug aan de DGK community door te geven

Ach, misschien is als met de ombuiging van de thegreenbutton.com activiteit richting het MSFT experts.windows.com "Windows Entertainment and Connected Home" forum deze stap van Microsoft haast niet anders dan te verwachten.
Onverlet vorenstaande wil ik (en ik denk dat ik kan zeggen "ook namens het gross van de DGKcommunity") Lars hartelijk danken voor zijn effort die zoals ik weet verder gingen dan enkel "the job part" en ik hoop dat Lars op prive titel nog actief blijf als degroeneknop lid.