Forum Wiki SponsorShop
19 May 2022, 06:46:55 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 2 [3]  All   Go Down
  Print  
Author Topic: Stille DVD writer  (Read 29928 times)
Mr.K.
Pro

« Reply #30 on: 22 July 2007, 23:46:31 »

Ik heb zo een QuieTrack van ASUS en die is best stil tijdens een film.
Maar op volle snelheid is hij goed te horen.

cheers

A
Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
Peter Poot
Newbie
*

« Reply #31 on: 2 September 2007, 12:26:58 »

Er is kennelijk veel te doen rondom stille DVD-writers en ik snap ook heel goed waarom: ik heb een NEC! Sad

Dit is echt geen doen en ben nu eigenlijk op zoek naar goede actuele tips: what to buy? Uit de eerdere berichten maak ik op dat BenQ goed scoord(-e) en dat ook LG en Plextor mogelijk goede keuzes zijn.
Iemand met verstand van zaken die mij een tip aan de hand kan doen?

Alvast dank!
Peter
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #32 on: 2 September 2007, 12:33:25 »

Er is kennelijk veel te doen rondom stille DVD-writers en ik snap ook heel goed waarom: ik heb een NEC! Sad

Dit is echt geen doen en ben nu eigenlijk op zoek naar goede actuele tips: what to buy? Uit de eerdere berichten maak ik op dat BenQ goed scoord(-e) en dat ook LG en Plextor mogelijk goede keuzes zijn.
Iemand met verstand van zaken die mij een tip aan de hand kan doen?

Alvast dank!
Peter

Heb je al geprobeerd dat ding softwarematig wat in te dammen? Het afspelen van een DVD hoeft natuurlijk alleen maar op single speed. Alleen voor rippen en copieren zijn hogere snelheden wel aardig natuurlijk.
Probeer eens cd-bremse of Nero Drivespeed
Bikermouse
Gemiddeld

« Reply #33 on: 2 September 2007, 13:55:15 »

Ik heb mijn BENQ 1655 die ook veel lawaai maakte idd. rustig gekregen door Nero Drivespeed te installeren. Op 1 of 1,5 x snelheid is ie gewoon stil. Vervangen van de hardware is dus niet nodig.
« Last Edit: 2 September 2007, 13:57:11 by Bikermouse » Logged
daan640
Newbie
*

« Reply #34 on: 1 November 2007, 14:27:45 »

Ik heb mijn BENQ 1655 die ook veel lawaai maakte idd. rustig gekregen door Nero Drivespeed te installeren. Op 1 of 1,5 x snelheid is ie gewoon stil. Vervangen van de hardware is dus niet nodig.
Ik heb gelezen dat Nero Drivespeed na een stand-by de snelheid niet langer begrenst. Hierdoor gaat een DVD-speler/brander na het uit stand-by komen weer gewoon op volle snelheid draaien. Heb jij daar ook ervaring mee? Drivespeed moet je bovendien altijd opstarten na een reboot.

Plextor en Pioneer leveren voor hun eigen (dus niet ingekochte) spelers/branders een programmaatje om de leessnelheid te begrenzen. Resp. Plextools en QuietDrive stellen iets in het apparaat in. Ook na reboot of stand-by blijft dit in het apparaat en zal hij niet sneller draaien dan de ingestelde waarde.
Bikermouse
Gemiddeld

« Reply #35 on: 1 November 2007, 21:36:15 »

Ik heb gelezen dat Nero Drivespeed na een stand-by de snelheid niet langer begrenst. Hierdoor gaat een DVD-speler/brander na het uit stand-by komen weer gewoon op volle snelheid draaien. Heb jij daar ook ervaring mee? Drivespeed moet je bovendien altijd opstarten na een reboot.
Dat klopt niet. Je hebt gewoon een optie bij Drivespeed om automatisch te starten bij het opstarten van de PC. Verder is er de optie "Herstel snelheidsinstellingen bij opstarten". Die heb ik allebei aanstaan en dus geen problemen. smile
Pages: 1 2 [3]  All   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen