Forum Wiki SponsorShop
26 October 2020, 23:46:24 English Nederlands *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Leden hebben meer voordelen dus registreer je snel als lid!! Voordelen van een registratie zijn oa: Zelf kunnen posten op het forum - mogelijkheid van emailnotificatie als er een reactie is op een je eigen posting - mogelijkheid van email notificatie op een nieuwe posting op een onderwerp van een ander dat je wilt vervolgen - private mail kunnen ontvangen en verzenden naar andere forum gebruikers - overzicht van nog niet gelezen postings - toegang tot lezen en plaatsen van berichten in het vraag&aanbod forum -

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 12   Go Down
  Print  
Author Topic: RTL gemist versie 2.02 Download :D  (Read 108444 times)
divx118
Moderator
Pro

« on: 19 January 2009, 21:51:11 »

Hij is er dan eindelijk de RTL gemist versie 2.02. Meer informatie kan je vinden op mijn site http://www.timara.nl/node/1594
De plugin is geschikt voor media center 2005 en vista media center.

De download link is ook daar te vinden.
Ik heb ervoor gekozen om mijn opera blog te gebruiken, omdat ik waarschijnlijk binnenkort van provider ga wisselen en dan is mijn eigen site weg. Tevens is voor mij het blog ook eenvoudiger te updaten.

In dit topic kun je je problemen en/of opmerkingen mbt de plugin posten.
Veel plezier ermee en Chris bedankt voor je medewerking.

EDIT: Wegens wijziging aan de rtl pagina vlak na de release heb ik de plugin moeten updaten naar versie 2.01. Als je versie 2.0 hebt geinstalleerd, dan wordt deze automatisch verwijdert bij het installeren van versie 2.01
EDIT: versie 2.02 is er nu tevens heb ik mijn site en dus downloadlink gewijzigd.

Veel plezier

Maurice  Cool
« Last Edit: 26 May 2009, 15:50:39 by divx118 » Report to moderator   Logged

Al eens gekeken in de "degroeneknop sponsorshop"?
Met de aanschaf van artikel uit de sponsorshop steun je het DGK initiatief en voor de prijs hoef je het niet te laten want die is gunstig!

DigitalDevices DVB tuners KeuzeBundel
(black) MediaCenter AB set - 29 eur.

dus check snel
www.degroeneknop.nl/sponsorshop/
chrisammeraal
Gemiddeld

« Reply #1 on: 19 January 2009, 22:22:09 »

thumbsup Helemaal top Maurice  specool
een compliment kan niet vaak genoeg herhaald worden Cool
Report to moderator   Logged

media center is een hobby
Lama
Pro

If it ain't broken, fix till it is

« Reply #2 on: 19 January 2009, 23:10:06 »

Hallo Maurice,

Ik heb de plugin geinstalleerd op mijn Vista en hij draait helemaal top  thumbsup  !!!
Ziet er goed uit en heb nog geen vreemde zaken gevonden.

De link naar je pagina werkt overigens niet meer, dus wellicht dat je daar even naar kunt kijken.
Ik wilde nog wat nalezen op je site vandaar.

Nogmaals bedankt voor de plugin. specool

Groet Lama

MCE - Silverstone LC03, Asus M2N, AMD BE2400, 2048 Mb Memory, Asus 6600GT 128 Mb video, 2*160 en 1* 500 GB SATAII, Hauppauge 150MCE, MCE2005 NL.
divx118
Moderator
Pro

« Reply #3 on: 20 January 2009, 06:23:45 »

De link naar je pagina werkt overigens niet meer, dus wellicht dat je daar even naar kunt kijken.
Ik wilde nog wat nalezen op je site vandaar.
Het kan soms inderdaad gebeuren dat http://my.opera.com/maurice118/blog/rtl-gemist-plugin-voor-media-center-2005-en-media-center-vista even niet te bereiken is. Of dat het wat langer duurt en een beetje traag is.
Gewoon even later nog een keer proberen.  smile

En allebei bedankt voor de complimenten. Altijd leuk om te horen dat je werk gewaardeerd wordt.  biggrin

Maurice  Cool

Maikel1981
Gemiddeld

« Reply #4 on: 20 January 2009, 10:07:24 »

Het werkt inderdaad perfect. ik heb het ook op me extender getest. zonder extra handelingen werkt het ook perfect.

Ben er heel blij mee, nu maar hopen dat het lang blijft werken.
ruudenilse
Newbie
*

« Reply #5 on: 20 January 2009, 10:21:37 »

Maurice bedankt.
De plugin werkt geweldig via de xbox360 als extender. Heerlijk achter de tv alles terug kijken en super kwaliteit beeld. Jongen ik ben helemaal tevreden. Duizendmaal dank.
 thumbsup
Als je ooit nog meer van plan bent laat het ons weten.
Danee
Pro

« Reply #6 on: 20 January 2009, 14:34:26 »

Hi Maurice,

Ziet er super uit, heel goed gedaan!

Heb 'm net even op een XP geïnstalleerd, navigatie werkt goed, kan alleen geen video's bekijken, maar dat ligt aan de config van deze machine.
Klopt het overigens dat dit: C:\Program Files\MCEscience-soft\RTL gemist versie 2.0\MCEscience-soft\RTL.nl Uitzendinggemist het pad is waar hij terecht komt?

Groeten,

Danee

Voor de laatste informatie over plugins voor je Media center: www.mcesoft.nl
ruudenilse
Newbie
*

« Reply #7 on: 20 January 2009, 16:47:14 »

De plugin werkt perfect niets mis mee.
Sinds vanmiddag kan ik alleen niets meer afspelen, steeds dezelfde foutmelding.
"sorry deze stream kan niet afgespeeld worden.Error:[opject error]. ongeldige tekens in pad"
Ik heb al een aantal keer de plugin verwijdert en opnieuw geinstallerd maar hij blijft dit aangeven. Kan iemand mij helpen. wacko
« Last Edit: 20 January 2009, 17:18:13 by ruudenilse » Report to moderator   Logged
harryd
Administrator
Guru

« Reply #8 on: 20 January 2009, 17:15:27 »

Hi Maurice...

super !!!! Ziet er gelikt uit! Thanks  thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup

MAAR Sad

na installatie en uitproberen krijg ik net als vorige melder steeds een "sorry deze stream kan niet afgespeeld worden.Error:[opject error]. ongeldige tekens in pad."

Ik heb de plugin dus nog niet in actie kunnen zien, maar dat komt nu heel gauw vermoed ik Wink

thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup

Ik ben een geregistreerd gebruiker van het forum en geniet daardoor van extra functionaliteit ! Heb jij je ook al geregistreerd ? (en zo nee waarom nog niet ?) smile
divx118
Moderator
Pro

« Reply #9 on: 20 January 2009, 18:12:16 »

Hi Maurice,

Ziet er super uit, heel goed gedaan!

Heb 'm net even op een XP geïnstalleerd, navigatie werkt goed, kan alleen geen video's bekijken, maar dat ligt aan de config van deze machine.
Klopt het overigens dat dit: C:\Program Files\MCEscience-soft\RTL gemist versie 2.0\MCEscience-soft\RTL.nl Uitzendinggemist het pad is waar hij terecht komt?

Groeten,

Danee

Dank je.
Dat laatste is een foutje van mij, ik heb de installer een beetje snel gemaakt en daar niet op gelet.  Roll Eyes
Er zal toch een nieuwe versie moeten komen dan kan ik het meteen goed doen.

Het schijnt dat rtl de pagina heeft verandert, of dit te maken heeft met de release van de plugin ??
Ik weet wel een oplossing dus dat is het probleem niet, het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn. Het blijft een probleem met dit soort plugins.
Als RTL daadwerkelijk deze plugin niet goedkeurt dan had ik graag een seintje. Ik verdien hier niets mee en wil dat ook niet, omdat de rechten van streams etc bij rtl liggen en dit heb ik ook duidelijk vermeld. Het is gewoon bedoeld als een handige plugin voor wat liefhebbers.

Maurice  Cool

ronsuanet
Gemiddeld

« Reply #10 on: 20 January 2009, 21:03:02 »

Het oude liedje......

Plugin geinstalleerd, niets te zien in Vista Media Center Menu (zowel niet bij tv als programma's).

Wat gaat er mis?   De mcl staat gewoon onder Program Files (x86)....etc....

Heb dit vaker met plugins.....

Kom de directory:   c:\documents and settings op mijn pc niet tegen (ook niet verborgen)....Huh?

Iemand een poging.....BVD
divx118
Moderator
Pro

« Reply #11 on: 20 January 2009, 22:00:53 »

Effe een paar vraagjes, ben je aangemeld met administrator account?
Heb je UAC aanstaan?
De MCL die je gevonden hebt is eigenlijk bedoeld voor mij om makkelijk te testen.
De plugin wordt geregistreerd door in het register de gegevens te schrijven. Misschien dat dit misgaat, omdat je niet genoeg rechten hebt.
Heb je Media Center afgesloten en opnieuw gestart na installatie?

En als laatste de plugin werkt niet meer sinds vandaag, omdat RTL de pagina heeft veranderd. Ik heb daar wel een oplossing voor, maar wil effe wachten totdat ik weet of dit toeval was of dat RTL de plugin niet ziet zitten. Dit heeft verder echter geen invloed op het installeren van de plugin.

Maurice  Cool

ronsuanet
Gemiddeld

« Reply #12 on: 20 January 2009, 22:04:39 »

Zal nog eens checken of ik hem als administrator uitvoer. Alvast bedankt voor de tip. Dat niet meer werken heb ik inmiddels ondervonden op mijn laptop, waar de installatie in eenmaal goed liep.

Succes verder met dit klein juweeltje.
chrisammeraal
Gemiddeld

« Reply #13 on: 20 January 2009, 22:11:54 »

mopper @ rtl  thumbdown
gaan ze ineene die website anders maken  thumbdown daar word ik zo misselijk van cry

en dat terwijl wel het nog zo lief hadden gevraagd of ze zelf ff zo een plugin wilde maken excl  Angry

-100 v0or rtl  thumbdown thumbdown

maurice als wij jou heel lief aankijken zou je dan als je tijd hebt.... specool

ik hoop trouwens dat dit geen maandelijks terug kerend grapje word 

media center is een hobby
kaajee
Global Moderator
Guru

« Reply #14 on: 20 January 2009, 22:18:40 »

......................

maurice als wij jou heel lief aankijken zou je dan als je tijd hebt.... specool
............

Lees nou ff gewoon joh! Daar heeft ie namelijk al antwoord op gegeven............
Pages: [1] 2 3 ... 12   Go Up
  Print  

Jump to:  

Dedicated Server Managed Colocatie VPS Webhosting + domeinnamen Domeinnaam registraties Linux beheer, server clustering, backup oplossingen